עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

שירותי חשמלאי לבעלי עסקים

חשמלאים בחיפה עובדים לעיתים בכל הצפון. חלק מהחשמלאים בקריות ובחיפה הינם חשמלאים מוסמכים וחלקם לא. בעת חיפושכם אחר חשמלאי בחיפה, רצוי כי תבדקו שאותו חשמלאי שממנו הנכם עתידים לשכור את שירותיו עבור טיפול בבעיית החשמל בעסק, הינו חשמלאי מוסמך. עדי קורן, בעלים של חברת א.א קורן הינו חשמלאי מקצועי ומנוסה. כמו כן, עסקינן בחשמלאי מוסמך על פי החוק המצויד ברישיון.

בעל עסק שמחפש אחר חשמלאים בחיפה לטובת אישור עבור חברת הביטוח, האם עליו לשכור את שירותיו של חשמלאי מוסמך או שכל חשמלאי יכול לתת אישור קביל עבור חברת הביטוח?

בעלי עסקים בחיפה, אשר פותחים עסקים זקוקים לקבלת אישורים שונים בכדי שיקבלו רישיון עסק עבור הפעלת עסק חלומותיהם. בכדי לבטח עסק מסוים, בעל העסק צריך להציג בפני חברת הביטוח אישור רשמי מחשמלאי מוסמך אשר מאשר כי הוא בדק את המערכת החשמלית ואת תקינותה ומצא כי היא בטוחה וראויה לשימוש. לעיתים בעלי עסקים מוצאים חשמלאים חובבנים שיכולים לתת אישור תקינות חשמל בעלות נמוכה יותר. עליהם לדעת כי אישור שיינתן שלא מחשמלאי מוסמך, לא יתקבל בחברת הביטוח ולעיתים אף ימנע מאותו עסק לקבל כיסוי ביטוחי כנדרש.

אילו פרמטרים צריך לבחון בעל עסק בעודו מעוניין לשכור את שירותיהם הקבועים של חשמלאים ?

עסק הנפתח על ידי בעליו, הופך במהרה להיות בית שני עבורו. בעסק תמיד ישנן תקלות. במיוחד בעסקים אשר עובדים עם מכשירים חשמליים. ניתן לומר כי כיום אין כמעט עסק שלא זקוק לחשמל תקין. עדי קורן הינו חשמלאי מוסמך אשר מעניק את שירותיו באזור חיפה, טוען כי בעל עסק אשר שוכר את שירותיו של חשמלאי, צריך לבדוק תחילה שאותו חשמלאי יהיה זמין באופן תמידי עבור העסק. לעיתים הפסקת חשמל ממושכת יכולה לפגוע בפעילות העסקית, ביכולת לעבוד ולגרום להפסדים כספיים. לכן לבעל עסק אין זמן להתעסק בבעיות חשמל. קורן נותן את שירותיו המקצועיים לבעלי עסקים רבים והוא חלק מתוך מגוון חשמלאים בחיפה אשר מומחים בבעיות חשמל בעסקים וזמינים עבורם לאורך כל שעות היממה.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני