עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

מה עושים לפני שקוראים לחשמלאי בקריות?

צריכים חשמלאים בקריות? נשמח מאוד לעזור לכם. בשיחת טלפון לחברת א.א. קורן תקבלו חשמלאי מוסמך, ותיק ומנוסה, שיטפל בכל עבודת חשמל שתרצו. אנחנו כאן בשבילכם 24 שעות ביממה, אך לפני כן, בדקו אם מדובר בתקלה פשוטה שאפשר לפתור בעצמכם:

יש כמה פעולות שתוכלו לעשות לבד, בתנאי שתנקטו במירב אמצעי הזהירות האפשריים. אפילו לפני החלפת נורה, דאגו לכבות את המפסק הראשי של הדירה.

  • עומס יתר – תקלת החשמל הנפוצה ביותר שתוכלו לפתור לבד. עומס כללי מתרחש אם מפעילים בבית מספר מכשירים זוללי חשמל באותו הזמן. עומס ספציפי, משמעותו שחיברתם מפצל עם מכשירים רבים לשקע אחד.
  • הטיפול בעומס יתר הוא פשוט: כבו חלק מהמכשירים, או את כולם ואז הרימו את המפסק שקפץ. אם הבעיה לא נפתרה, יתכן שאחד המכשירים גורם לקצר. כדי להימנע משימוש במכשיר מסוכן – נתקו אותו מהחשמל עד שבעל מקצוע יתקן אותו.
  • גם את תקינות מפסק הפחת תוכלו לבדוק בעצמכם מדי פעם. מפסק הפחת הוא מפסק מציל חיים במקרים של סכנת התחשמלות. כאשר יש חריגה בזרימת החשמל בבית, הוא מנתק את אספקת החשמל באופן מיידי. בדקו את תקינותו ע"י לחיצה על כפתור, בצדו של המפסק. מפסק תקין, יקפוץ ויפסיק את זרימת החשמל. אם המפסק לא קופץ – קראו בדחיפות אל חשמלאי בקריות לשם בדיקת הבעיה ופתרונה בהקדם.
  • במה אסור לכם לטפל בשום אופן בעצמכם? לכל תקלה מסובכת יותר מהנקוב מעלה, לכל עבודת שדרוג, התקנה והחלפה של התקנים חשמליים בבית – יש לקרוא לחשמלאי מוסמך.

ודאו שאתם והחשמל שלכם בידיים טובות

בקריות תוכלו למצוא אנשי מקצוע מעולים בתחום החשמל. בדיקה קצרה של רישיון החשמל שלהם, תאשר לכם שבחרתם באדם הנכון ושאתם בידיים טובות.

רוב החשמלאים הם אנשי מקצוע מוסמכים, אך עדיין, יש טובים יותר וטובים פחות. חשמל, כידוע, זה עסק די מסוכן ודווקא פה חשוב שתזמינו רק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, כמו החשמלאים של א.א. קורן ותצטרפו למעגל של לקוחות מוסדיים ופרטיים, שמרוצים מהשרות שלנו – כבר 10 שנים.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני