עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

מה בודקים בבית חשמלאים בחיפה?

מערכת חשמל ישנה או לא בטוחה, עלולה לגרום לשרפות ותקלות מסכנות חיים. אנחנו בא.א. קורן, ממליצים לעבור על כל הרכיבים במערכת החשמל בבית, כדי למנוע מראש תקלות חשמליות ולפנות אל חברתנו במידה ואתם זקוקים לשירותיהם של חשמלאים בחיפה.

נפרט כאן בהמשך, את כל מה שצריך לדעת כדי לוודא שמערכת החשמל בבית שלכם תקינה ובטיחותית.

  • ארון החשמל: גרים בבניין ישן? כנראה שארון החשמל שלכם במסדרון, או בחדר המדרגות. בתוכו מצויות מערכות החשמל של כל הדירות בבניין. אחת לכמה חודשים, כדאי לבדוק שהפקקים אינם סובלים מרטיבות, סדקים או בלאי.
  • הפחת – הוא מפסק ששומר עלינו במקרה של תקלה או קצר, ומונע שריפה ע"י ניתוק אוטומטי של כל החשמל בזמן תקלה. לפחת יש כפתור לבדיקת התקינות. לחיצה על הכפתור אמורה לנתק את זרם החשמל בכל הבית. אם לחצתם על כפתור הטסט והחשמל בבית לא נפל, התקשרו מיד אל חשמלאים בחיפה – זוהי תקלה מסכנת חיים!
  • בדיקת שקעים – וודאו שהשקעים ברחבי הבית אינם סובלים מבלאי. אם יש רעשים או ניצוצות מאחד השקעים – פנו מיד לחשמלאי מוסמך.
  • עומס של מכשירי חשמל – אם נפעיל הרבה מכשירי חשמל בבת אחת, נעמיס על המערכת, ועלולה להיווצר התחממות מסוכנת. אל תעמיסו על שקע אחד מספר מכשירים זוללי חשמל, כך תוודאו שאתם לא עוברים את סף העומס החשמלי.
  • תנורים, רדיאטורים וסדינים חשמליים – כדי להימנע משריפות, הימנעו מלייבש בגדים על מפזר חום או תנור עם גוף חימום גלוי. הימנעו מלקפל סדין או שמיכה המחוברים לחשמל – זה עלול לגרום לקצר בסדין.
  • עצים לא מטופלים עלולים לקרוס – לפעמים הסכנה מהחשמל עלולה להגיע דווקא מהגינה או הרחוב ולפגוע בקווי מתח. ודאו שהעצים בסביבתכם גזומים ונטועים היטב באדמה. קראו לגנן מקצועי ובצעו טיפול תקופתי בעצים.

פנו לחשמלאי מוסמך ומנוסה לתחזוקה של החשמל בבית שלכם

אם אתם חוששים שבמערכת החשמל שלכם יש פגמים כלשהם, אסור לנסות בשום אופן לתקן אותם בעצמכם, אלא לפנות לחשמלאי מוסמך. אנחנו בא.א. קורן, נשמח לצרף אתכם למעגל הלקוחות המוסדיים והפרטיים שלנו, הנהנים מהשרות המוסמך שלנו מעל 10 שנים.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני