עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

חשמלאי מוסמך ומקצועי בחיפה

הצורך במציאת חשמלאי מוסמך בחיפה סביר שיעלה בתקופות בהן מוצרי החשמל בבית יוצרים עומס יוצא דופן על המערכת. מדובר בעיקר בימי החורף הקרים ביותר ובימי הקיץ החמים ביותר בהם משתמשים במזגנים תנורים ודודים יתר על המידה. מצבים של קצר או עומס יתר בתקופות אלה הם נפוצים וגורמים להפסקה של אספקת החשמל בכל הבית. אם מדובר בקצר ניתן לאתר את מקור הקצר על ידי הדלקת המכשירים באופן הדרגתי עד שנמצא את המכשיר אשר גורם למפסקי החשמל ליפול. במידה ומדובר בעומס יתר כדאי לשקול הוספת פאזות חשמל נוספות.

חשמלאי באיזור בחיפה – מתי לקרוא לו ?

אם מדובר בקצר פשוט תוכלו לאתר זאת לבד ולהחליף את המכשיר החשמלי שיוצר את הקצר. במידה והנכם מעוניינים להוסיף פאזות חשמל נוספות על מנת לאפשר להרבה מכשירי חשמל לעבוד במקביל – הרי שתזדקקו לעבודה של חשמלאי מומחה בביתכם. זהו הדבר הנכון לעשות במידה והוספתם מכשירי חשמל נוספים אשר ככל הנראה יעבדו באופן קבוע במקביל לאלה הקיימים. מכשירי חשמל אשר צורכים כמות גבוהה של חשמל הם תנורים, מזגנים ודודים חשמליים. עבור כל אלה תצטרכו שקעים חשמליים, שקעים אשר ניתן להתקין על ידי הזמנת חשמלאי מוסמך אשר יתקין נקודות נוספות לנוחיותכם.

פשוט כמו להכניס תקע לשקע

נתקלתם בבעיית חשמל ? רוצים לבצע שינוי במערכת החשמל? להתקין מנורה, לתקן את המקרר או להתקין תריסים חשמליים ? הפתרון הוא פשוט – לחייג אל "א.א. קורן" אשר עושים עבודות חשמל ושיפוצים לבית. המומחים של החברה עוסקים לא רק בעבודות חשמל אלא גם באינסטלציה, צבע, בתים חכמים ועוד. כל העבודות מתבצעות ביעילות ומהירות לצד אחריות מלאה על כלל העבודות. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

חשמלאי מוסמך ומקצועי בחיפה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני