עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

חשמלאי 24 שעות בחיפה

התלות שלנו בחשמל היא גבוהה ומוחלטת. כל המערכות אשר בצורה מסוימת מנהלות את חיינו תלויות בחשמל : אינטרנט, מקרר, טלוויזיה, אורות, מזגן וכל מכשיר חשמלי אחר. חשמלאי באיזור חיפה הוא האיש אשר אמון על תקינות מערכת החשמל בבית ויגיע לתקן אותה במידת הצורך. על מנת להבטיח אורח חיים תקין יש להרכיב מערכת חשמל יציבה ואיכותית בבית, כזאת שתיתן מענה לצריכת החשמל מצד אחד ותעניק בטיחות מפני קצרים מצד שני. בעת שיפוץ הבית או בעת תקלה, וודאו כי הנכם פונים לחשמלאי מוסמך לביצוע העבודות. אדם אשר לא עבר הסמכה מספקת עשוי לסכן את מכשירי החשמל בבית ואת בני הבית כאחד.

חשמלאי 24 שעות לשירותכם בחיפה

אם הנכם מעוניינים לפנות למומחים בחשמל, פנו כעת אל "א.א. קורן" אשר מתמחים בביצוע עבודות חשמל מקיפות באזור הצפון. לא מדובר רק בטיפול בתקלות חשמל וקצרים אלא מודבר בשירותים נוספים כמו הגדלת המערכת לתלת פאזי (על מנת להגדיל את קיבולת המתח במערכת החשמל), התקנות הקשורות לבית חכם ואביזרים חכמים, התקנת גופי תאורה ותיקונם, העברת המיקום של ארון החשמל לתוך הבית ועוד.

את כל הדברים הללו יש לבצע בזהירות ודיוק רב על מנת שלא לפגוע במערכת החשמל. א.א. קורן מתחייבים כי העבודות יתבצעו כהלכה ומציעים התחייבות מלאה על כלל העבודות.

לא רק חשמלאי 24 שעות

א.א. קורן היא חברה וותיקה בעלת 12 שנות ניסיון בתחום החשמל, כאשר מעבר לעבודות החשמל אנו מציעים מעטפת כוללת של שירותי שיפוץ לבית תחת קורת גג אחת. שירותים אלה כוללים אינסטלציה, צביעה, חלונות, התקנת תריסים, דודי שמש ועוד. כל דרישה של הלקוח תטופל במהירות ובאמינות על ידי איש מקצוע מיומן מהתחום הרלוונטי אשר עובד באופן קבוע עם החברה. אנו שמים דגש על שירות אדיב ללקוח ומבטיחים כי תצאו מרוצים בגמר העבודות. פנו עכשיו אל "א.א. קורן" ונשמח לעמוד לשירותכם.

חשמלאי בחיפה 24 שעות

 

קפץ לכם החשמל באמצע הלילה? קמתם בבוקר וגיליתם שאין חשמל?

התקשרו לא.א. קורן – חשמלאי מוסמך ונגיע לטפל בבעיה במהירות האפשרית!

מחיר הזמנת חשמלאי, גם עבור הפעולה הפשוטה ביותר, תהיה משמעותית נמוכה יותר ממה שתאלצו לשלם אם הבעיה לא תטופל בזמן או חלילה תטופל באופן חובבני. הזמינו חשמלאי 24 שעות לביצוע העבודה באופן המקצועי והמיידי.

שירותים אשר ניתנים ע"י חשמלאי 24 שעות

כדי שלא יהיה קצר ביחסים בינכם ובין חשמלאי 24 שעות, אנחנו מציעים, שתדאגו תמיד מראש לתקינות החשמל בבית ותזמינו חשמלאי לבדיקה תקופתית – לפני שיתחילו התקלות. אנחנו גם ממליצים שתכירו את מגוון עבודות החשמל הנפוצות לתחזוקה שוטפת, שתוכלו להזמין מאיתנו בכל זמן נתון:

  • בדיקת הארקה – פעולה קריטית ומצילת חיים ומחירה אינו גבוה, אך כולל רק את הבדיקה. במידה ותצטרכו תיקונים – תהיה עלות נוספת.
  • החלפת שקע חשמל חד פאזי – עבודה פשוטה ומהירה מאוד ומחירה יחסית נמוך וכולל את השקע עצמו. התקנת מאוורר תקרה – המחיר כולל את ההתקנה בלבד, ולא את מאוורר התקרה עצמו.
  • התקנת גוף תאורה – קחו בחשבון, שלפעמים צריך לעשות הכנה לפני ההתקנה.
  • התקנת שעון שבת, טיימר לדוד – לרוב תוכלו לבקש מהחשמלאי להביא איתו את המכשיר ואז תתבקשו לשלם עבור ההתקנה ועבור המכשיר כמובן.
  • תיקון קצר חשמלי – העבודה כוללת את איתור ותיקון הקצר ולרוב מדובר במכשיר שמקצר. הפתרון יהיה ניתוק המכשיר. במקרים כאלה, תתבקשו לשלם את עלות הביקור בלבד.
  • החלפת לוח חשמל – פעולת תחזוקה חשובה לכל הדעות, אך גם יחסית יקרה. אם תטפלו מבעוד מועד בלוח החשמל שלכם – תחסכו תקלות לא נעימות ומקרי חירום.

רוצים לחסוך בעלויות ולהימנע מטיפולי חירום לחשמל?

רכזו כמה עבודות יחד, בעיקר אם מדובר בדברים קטנים כמו התקנת מאוורר או טיימר לדוד. בעבודת כאלה המחיר ברובו נובע מעלות הביקור, ולכן הוספה של עוד עבודות קטנות לא תייקר בהרבה את המחיר הכולל שתשלמו. זכרו שחשמל הוא עסק מסוכן, ולכן אל תתפשרו על חשמלאי לא מנוסה שמציע עבודה זולה יותר. מדובר בחיים שלכם. הזמינו מחברת א.א. קורן חשמלאי מוסמך ומנוסה, שזמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חשמלאי זמין 24/7

חשמלאי 24 שעות

בחיים המודרניים, על כל אדם להכיר חשמלאי 24 שעות שיוכל לעמוד לשירותו בכל עת. בעולם בו האינטרנט שולט, המחשבים וכל מכשיר חשמלי אחר אשר עובד בעזרת חשמל- אנשים רבים מוצאים עצמם חסרי אונים בעת תקלה חשמלית. עדי קורן מ- א.א קורן חשמל ושיפוצים, הינו חשמלי מוסמך המספק את שירותיו 24 שעות ועוזר ללקוחות במצוקה בכל שלב ביום. 

מהי העלות עבור השכרת שירותיו של חשמלאי 24 שעות לאורך כל שעות היממה?

בתחום החשמל, יכולות להיווצר תקלות רבות ומגוונות אשר הטיפול בהן שונה. בהתאם לשירותים אותם מעניק חשמלאי 24 שעות, מחיר הקריאה והטיפול משתנה. לדוגמא: במידה ונזדקק לחשמלאי מוסמך עבור תיקון מנורה קטנה בשעות הבוקר, סכום הטיפול יהיה זעיר לעומת נפילת חשמל כוללת בבית הלקוח ללא מציאת מקור התקלה בשעה 3:00 לפנות בוקר. לכן, טרם הגעת חשמלאי 24 שעות לדירתכם, נסו לקבל את הסכום המוערך לטיפול בבעיה בכדי שלא תהיו מופתעים לאחר מכן מגובה המחיר.

חשמלאי זמין 24/7 

לחשמלאי 24 שעות קיימת חשיבות רבה. ניתן לומר בהחלטה כי לבעל מקצוע שכזה יש ערך רב עבור אנשים נכים, הורים לילדים קטנים ולכל לקוח אשר חייב חשמל ברגע מסוים. אנשים בעלי מוגבלויות אשר חיים בביתם באופן קבוע עם מכונת הנשמה, חייבים חשמל בכל רגע נתון ולכן במידה ואין חשמל בדירתם, מדובר במצב שמסכן חיים. עדי קורן מ- א.א קורן חשמל ושיפוצים, בעל החברה טוען שלאורך כל שנות חייו המקצועיים זכה להערכה רבה מלקוחותיו כאשר הגיע לביתם באמצע הלילה בכדי לתקן מכשירים שונים אשר נחוצים להם בכדי להמשיך לחיות. לא פעם נתקל במקרים מרגשים בהם הבין כי הוא ממש מציל את חייהם של הלקוחות בעזרת הענקת שירותיו מסוג זה ובשעות הללו. לא כל חשמלאי נותן את שירותיו 24 שעות ביממה. עצם העובדה כי עדי קורן זמין עבור לקוחותיו 24 שעות, נותנת לו יתרון גדול יותר על פני בעלי מקצוע אחרים. נוסף לזמני עבודתו אשר מהווים מעלה גדולה בפני עצמה, מדובר בחשמלאי מוסמך מקצועי, אמין ויעיל אשר מעניק את שירותיו מכל הלב.

מידע נוסף בנושא

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני