עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

חשמלאי מומלץ באיזור הצפון

חשמלאי בחיפה והסביבה מוצאים עצמם עסוקים יותר ויותר ככל שעובר הזמן. צריכת החשמל שלנו גדלה, מכשירי חשמל נוספים נכנסים לשגרת החיים היומיומית שלנו והמערכות החד פאזיות שמותקנות בבתים הישנים כבר לא מצליחות לעמוד בעומס. במקרה של עומס יתר על המערכת או במקרה של קצר הבית כולו יסבול מהפסקה של החשמל. על מנת לזהות אם מדובר בקצר תוכלו להדליק בהדרגה את כל מכשירי החשמל עד ששוב אחד מהם יקפיץ את המפסק בארון החשמל. אם מדובר בעומס יתר ואינכם יכולים להסתדר בלי כל מכשירי החשמל הפועלים במקביל – עליכם להפוך את מערכת החשמל תלת פאזית ובכך לאפשר לה לקבל יותר מתח.

חשמלאי מומלץ שדואג לחשמל שלך

על המקרים הנ"ל כמו גם על מקרים אחרים הנוגעים למערכת החשמל אמונים החשמלאים המוסמכים של "א.א. קורן" אשר ישמחו לטפל בכל תקלה במערכת החשמל כמו גם לבצע התקנות שונות בביתכם. אם במהלך שיפוץ גיליתם כי הנכם זקוקים לנקודות חשמל נוספות, אם רכשתם גוף תאורה הנתלה על התקרה והנכם זקוקים לעזרה בהתקנתו, אם ברצונכם להזיז את ארון החשמל מחוץ לבית אל תוך הבית – תוכלו לעשות זאת על ידי פניה לאחד המומחים שלנו.

מיותר לציין כי עבודות מסוג אלה צריכות להיעשות על ידי אדם מוסמך בלבד ואין לנסות לעשות זאת לבד בשל החשש להתחשמלות או ליצירת כשל רציני במערכת החשמל. במידה ושמתם לב לכבל חשמל חשוף, שקעים שבורים ומצהיבים או מכשירי חשמל המתחממים יתר על המידה – הזמינו מיד ביקור של חשמלאי.

הפתרון המושלם לבעיית החשמל

כבר 12 שנים אנו מספקים את הפתרון המושלם לכל בעיית חשמל בבית. בנוסף אנו עוסקים בהתקנת מערכות בית חכם, התקנת תריסים ודודים חשמליים. א.א. קורן דוגלים בכך שתקבלו את השירות האמין והמקצועי ביותר, כאשר מעבר לעבודות החשמל נוכל לספק לכם שיפוץ מקיף לבית הכולל:

  • עבודות צבע
  • אינסטלציה
  • התקנת חלונות

חשמלאי בחיפה מומלץ

ועוד

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני