עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה

אזור חיפה והקריות

חשמלאי מוסמך

חשמלאי 24 שעות

adi22biton@gmail.com
א.א קורן – חשמלאי מוסמך 052-2520665 052-2520665

החלפת לוחות חשמל בחיפה

לוח החשמל שלנו הינו בעל מספר תפקידים קריטיים; ראשית, הוא הנקודה הראשית ממנו מגיעה אספקת החשמל לכל הנקודות בבית. כמו כן, בעזרתו ניתן לנתק את החשמל בבית בצורה הרבה יותר מבוקרת, בין אם מדובר בניתוק הדירה כולה או מעגל חשמלי ספציפי. לעיתים, נזדקק לשירות החלפת לוחות חשמל בחיפה מהסיבה שלצערנו, הלוח החשוב לנו כל כך עלול גם הוא לצאת מכלל פעולה – בין אם חלקית או השבתה כללית לחלוטין, שמשפיעה גם על שגרת חיינו.

מתי נזדקק לשירות החלפת לוחות חשמל בחיפה

חלק מתפקידיו הנוספים של לוח החשמל, הוא לוודא כי אין עומס יתר או קצרים חשמליים, וכך למנוע סכנה לשריפה. בנוסף, מותקן בו מפסק זרם פחת למניעת התחשמלות כך שהוא מגן על הדיירים מפני התחשמלות. ישנם מקרים בהם לאו דווקא נזדקק לשירות החלפת לוחות חשמל בחיפה אך חשוב להכיר את התקלות שעלולות לקרות בלוח החשמל שלנו:

  • ממסר הפחת קפץ – לעיתים, מכשיר כלשהו בבית מקצר ומביא לקפיצה של ממסר הפחת. חשמלאים מוסמכים יוכלו לבדוק את תפקודם של כל מעגלי החשמל בבית, על מנת לוודא כי מדובר במכשיר כלשהו בבית ולא בממסר עצמו.
  • מפסק זרם ראשי קפץ – כשצריכת החשמל בבית גבוהה, יש להגדיל את הזרם. כשהחלוקה בין הפאזות לא מאוזנת, הדבר יגרום לכך שהמפסק הראשי יקפוץ ויפריע לשגרת היום יום.
  • לוח חשמל שרוף – עומס יתר על אחד הפיוזים, עלול לגרום לכך שיישרף ובעקבותיו גם שאר הלוח. במידה ולוח החשמל מדיף ריח של שרוף, יש לקרוא באופן מידי לחשמלאי.
  • קורוזיה – בלאי של לוח החשמל החשוף לאוויר, יגרור אחריו קורוזיה. על מנת למנוע זאת, כדאי לבדוק מידי פעם את לוח החשמל ובמקרה והופיעה חלודה, לקרוא לחשמלאי.
  • הצילו, פיראטים! – אם מסיבה כלשהי אתם חושדים שמישהו התחבר ללוח החשמל שלכם באופן פיראטי, דווחו לחברת החשמל וקראו לחשמלאי שיבדוק את העניין מקרוב. זכרו שצרכנים נוספים ללוח החשמל שלכם יגרמו לעומס יתר ותקלות נוספות.

אל תשבו לבד בחושך..

למה לכם לשבת לבד בחושך? בעזרת השירות המקצועי והמהיר של א.א קורן תוכלו להיות בטוחים שכשהדבר נוגע לחשמל הביתי שלכם, אתם בידיים טובות. אנו זמינים עבור לקוחותינו לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע. אל תסתכנו ותנסו לטפל בבעיה בעצמכם, פשוט הרימו את השפופרת, ואנחנו כבר נטפל בכל השאר.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני